De voordelen van een BHV-app

Beroeps hulp verlening is een belangrijk onderdeel in onze maatschappij. Op het moment dat er mensen in nood zijn hebben we de helden van de BHV nodig! Daarom moeten deze mensen wel op een eenvoudige manier goed en snel bereikbaar en te benaderen zijn. En dat is niet altijd mogelijk. Maar daar is vanaf nu een oplossing voor! We leggen je graag meer uit over deze ideale oplossing voor het communiceren met de BHV. Lees je met ons mee?
De oplossing
De oplossing voor de communicatie met de BHV is de BHV-app. Als je als werknemer zijnde de BHV nodig hebt kan je dat heel eenvoudig oplossen door het installeren van de BHV app. Deze app kan je heel eenvoudig op je smartphone, zoals de iPhone, installeren en je kan hiermee BHV’ers koppelen.
Het gebruik
Het gebruik en installeren van de applicatie is heel eenvoudig. Via de interface kan je allerlei mensen koppelen die opgeroepen moeten worden in geval van nood. Daarnaast kunnen deze BHV’ers ook hun eigen beschikbaarheid aanpassen. Het heeft weinig nut een bhv’er op te piepen op het moment dat deze niet bereikbaar is. Iedere minuut telt! Ook als je flexmedewerkes hebt kan je ze tijdelijk toevoegen aan de interface.
Daarnaast kan je via de applicatie ook foto’s of video’s delen zodat de hulp verleners direct de situatie kunnen inschatten. Ideaal als deze personen ook tijd hebben om deze informatie vooraf te bekijken.
Hoe instellen?
Hoe stel je deze BHV-app nu in? We raden je daarvoor contact op te nemen met de grote bedrijven welke de communicatie voorzieningen binnen jouw bedrijf kunnen treffen. Vanuit hier kunnen ze adviezen geven over alle andere mogelijkheden om van jouw bedrijf een veilig werk locatie te maken. Wilt u meer informatie? Neem dan gerust even contact op.